Awal pagi esok perlawanan akhir bola sepak liga juara-juara.Untuk perlawanan ni aku rasa tak mau sokong mana-mana pun..sebab aku tau manches...

6/6/09 Tarikh apa nie ek..semakin dekat aku dengan No. nie semakin berdegup jantung aku ni,gelisah,tebal2 muka dan bla..blaa haha.tak tau la...

Awal pagi tadi 3 jam duduk kat hiway dalam perjalanan balik kampung.sekarang baru je sampai.terus on 3G hehe...tenang jiwa aku hehehe

Gol Carrick selamatkan MU LONDON:Carlos Tevez menyumbang gol penyamaan, manakala jaringan lewat Michael Carrick membuka ruang kepada Manch...

Pagi Esok..Wigan VS MU. Pastikan menonton.Merupakan perlawanan ukur nasib MU untuk menjarakkan mata dari liverpool..Pastikan

Ahad Lepas aku berkesempatan Ke Digital Mall teman member beli Laptop..sempat la berposing-posing kat celah salesman jual lap top tu he2....

DCM nie keluaran May 09.baru pagi tadi beli tapi tak baca lagi tgk2 gamba aje..yang pasti banyak tutorial yang menarik untuk keluaran kali ...

Gambar masa atas puncak gunung Yong Belar ketinggian gunung nie 2181meter dari aras laut XPDC bertarikh 27-29 Oct Perjalanan lebih kurang 1...

Nia antara gambar-gambar bunga yang ada dalam simpanan aku..bunga kuning tu aku ambik masa buat inspection rumah custumer aku dulu terju...

Manchester United 4-1 Arsenal Barcelona (ag) 1-1 Chelsea

Jumaat, malam sabtu lepas aku berkesempatan ke trolak, almaklumlah ambil adik dari MRSMF ,dalam perjalanan balik tu masa melalui Tanjung Mal...

Em new post ni aku guna 3G celcom broadband prabayar dgn gadget nokia 6680.He2.Ok gak kan.Laju.Td br je lepas buat modem dgn h.P ni.Kira man...

Popular Posts

Flickr Images