TAK SABAR

6/6/09 Tarikh apa nie ek..semakin dekat aku dengan No. nie semakin berdegup jantung aku ni,gelisah,tebal2 muka dan bla..blaa haha.tak tau la kenapa ekkk..patutnya happy..hehe.tapi happy dalam hati je la.Saat2 nie lah yang aku cuba untuk mendewasakan diri yang aku rasa selamanie macam tak dewasa lagi..(remaja lagi ekk jgn mimpi la si faizul).Selepasnie mungkin akan lebih baik..lebih tenang.di harapkan..Argghhhhh..haha..tak sabar tunggu esok sebenarnya esok aku ada perlawanan badminton hehe macam gempak je.padahal rasa macam tak pandai main jer hehe..mesti bolehh!!! pada kawan2 tu! nantikan hehehe.nak menang takdalah tapi cukupla dapat bersama kawan2..Lagi satu yang buat aku tak sabar sangat..nak dapat kan Camera DSLR Canon EOS500D @ EOS450D tak tau la mana yang aku nak..yang pasti minggu depan aku boleh dapatkan hehe bestnyeeeeeee.Boleh aku teruskan menuntut dalam ilmu Fotografi..insyaAllah sumber kewangan jugak nanti..yang Pasti AKU TAK SABAR

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Flickr Images