Aku,Badminton Dan Kawan-kawan

Sebenarnya aku bersama Member office ada satu kegilaan terhadap sukan,iaitu sukan badminton,Kegilaan nie bukan main-main sehingga minggu lepas member satu office sempat anjurkan perlawanan badminton.Memang letih,huhu..sempatla la berlaku kecederaan.tapi yang pasti aku kalah hahaha.Gambar atas nie aku ambik sabtu lepas selepas bermain Badminton kenalkan sikit la member-member aku nie.dari kiri Ashraf,Mustapha(bukan nama sebenar),Hafiz, Muawiz Khan (perseorangan India),dan Azizul..aku jadi juru kamera,dan tak sempat enter frame Ali,yang ponteng perlawanan En.Zamry..Tapi Malam ni kitorang main lagi,
. ..
Kesan-Kesan Kegilaan Terhadap Sukan Badminton: Beli Raket Yonex RM700 tapi Discount bukan JJ Card sebanyak RM600 menjadikan harga RM100 Jer,Free bag (bukan aku), Kecederaan kaki,kecederaan pergelangan tangan,Sakit bahu sebelah (angkat bag raket),kehilangan peluh yang banyak,dan kesihatan yang cemerlang huhu dan sebagainya

You Might Also Like

1 comments

Popular Posts

Flickr Images