HARI BORING YANG INDAH

Ahad yang boring bagi aku.dalam keadaan tu aku berkesempatan ajak saipul (housemate), Bro Din (jiran) pi cari kedai mamak.Tuingkkk!!! dalam banyak2 mamak aku terfikir nak pi kat dataran sunway kota damansara.saja nak ke sini sebab lama tak kemari,dari rumah tak jauh pun dalam 5km kot.lepas je minum2 aku teringat satu tempat,yang aku tau tempat tu ada tasik pastu cantik.pilah aku melencong ke tempat yang aku ingat tu..nah gambar aku tangkap cantik tak tempat nie!! lokasi gambar di Kota Damansara Community Forest Park suka tempat nie ala2 taman negara..tapi yang tak best banyak sangat sampah sarap yang menghilangkan sedikit seri tempat nie.bayang kan kalau ada itik bermain di muka tasik tu wowww..bayang kan kalau ada buaya pasti sampah sarap takda kat situ kan2..bayangkan kalau ada harimau kat hutan tu,bayangkan kalau ada pocong huhu,pasti tempat ni akan terus cantik..emm !!!!! Tapi kenapa tidak MANUSIA yang menjaga alam Yang Allah S.W.T Kurniakan pada kita : ( KEEP GREEN, GO,s Green Friend









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Flickr Images