Morning 9 Julai 09 Update -Semuanya Tentang Setem-

-Apa Yang dikatakan Hobi-
Hobi yang semakin menjadi-jadi.Untuk memenuhi hobi yang satu nie macam biasalah aku dah sedia set dalam calendar phone aku untuk dapat kan setem baru dan FDC macam biasa 8.30am aku ke pejabat pos untuk dapatkannya.Seperti kebiasaan aku terpaksa bersaing dengan pakcik-pakcik otai untuk dapatkannya..yang pasti semenjak aku keja di melawati aku tak penah ketinggalan untuk dapatkan issue-issue setem yang terbaru. Hobi tu bro tak boleh halang dah.hehe lagi-lagi dah kahwin,berkongsi hobi dengan isteri tercinta.Ok untuk setem yang baru harini memang special sikit iaitu "RUMAH TRADISIONAL" memang cantik harga setem pun cantik.Memang Filateli buat duit sungguh.Nak aje aku cadangkan kalau nak buat setem yang banyak untuk satu keluaran buatla yang murah-murah sikit macam 30sen ke.pastu cetak banyak-bayak. boleh aku beli banyak sikit.macam kebiasaan aku beli memang 2 set terus tapi kali nie kena la mengalah sikit dengan harga terpaksa beli satu set aje, tapi yang pasti walaupun harganya tinggi sikit aku tetap dapatkanya sebab namapun hobi. yess disertakan kat bawah gambar setem yang aku dapat harinie.Cuma aku tak dapat COP SETEM untuk keluaran nie.Pakai je cop yang sedia ada..takpee la yang penting ada tarikh tu..nampak jgk value sikit.Ok la aku nak keja plak caowww







You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Flickr Images